neděle 1. září 2013

LINDA




Léto se překulilo a máme 1.září ... svátek slaví Linda.
 Linduška si dnes svůj sváteční den krásně oslavila. Dostala tolik dárečků,  že jsem myslela, že přišel Ježíšek.   Tatínek se asi zbláznil a zcela neočekávaně nakoupil spousty dárků.  Taneční hru Twister, golfový hole...dalo by se říct,  že z nich měla Li největší radost, dostala krásnou orchidej, sladkosti, sedačku na kolo pro panenku. Babi přinesla tašku dárků,  ostatně jako vždy.  Vytouženou lékařskou knihu se stetoskopem, modelínu, tvarovacího panáčka, žvýkačky, bloček s beruškami,  samozřejmě kytičku, golfové hole :-D
Děkujeme moooc.  Jooooo a já jsem dostala krásnou bazalku a ještě krááásný květináč k tomu...héheč!
Přes léto Li zhubla o kilo... protáhl se jí obličej.  Musím říct,  že je to moooc šikovná holčička.  Chytrá.  Hezky mluví, dokáže vyprávět souvislý text, má stále nepřeberné množství nápadů.  Hezky maluje, opravdu hezky. Výstřihuje, tancuje. Stále je miloučká, jemňoučká. Taková křehoučká holčička,  která má stále dobrouuuuu náladu.  Na kraviny jako dělaná. Ráno se probudí a směje se. A NAVÍC JE NESKUTEČNĚ MAZLIVÁ. Stále by se pusinkovala, mazlila. JSEM TAK ŠŤASTNÁ, ŽE SE TO NEDÁ ANI POPSAT.


Včera jsme byly na kávičce v cukrárně,  Li měla velkou chuť na Paříž.

Taky jsme byly s babi ve čtvrtek a pátek na houbách. Linduška byla poprvé.  Nikdo se mnou totiž doposud nešel. Já se sama bojím, aby mě neštípla vosa. To bych měla dost starostí sama se sebou a co ještě s Li???
 Li nezklamala a opět potvrdila, že je skutečně dcerou svého otce. Sotva jsme vyrazily k lesu spustila hysteráky, že nesnáší les, les je hnusnej, chci do auta, maminkooooo nepouštěj měě! Dej mi ruku nebo spadnu... brečela a brečela a brečela. Naštěstí to babi všechno ignorovala, měla jsem obavy, aby nebyla babi otrávená.  Nebyla a odpoledne jsme ještě vyrazily do města a druhý den znovu na houby. To už bylo lepší,  les se zdál méně strašidelný, poklepávala si na čelo,  že jsem blázen,  že by nás mohli klidně v lese, někde neroztrhat medvědi. 
Milovnice sbírání hub fakt nebude. Ani nebude mít tu vášeň. Asi nikdy ani nepozná to napětí,  před výpravou do lesa, co bude za úlovky. 
Nejšťastnější byla Li, že jsme jely Twingem. Jízdu si užívala a z auta nechtěla ani vylézt.  V lese občas zakvílela, že chce do auta a počká v něm na nás. 
Otec doma, vážným hlasem pravil, že les je nebezpečnéj ...proč to řekl, to fakt  nevím.  Ale v tomto směru, co říká... bývám vždy v silně rozpolcené mysli.
20.8.13
Poslední koupákový den, poté za tři dny Li opět skolily čtyřicítky.  Takže pro nás léto, tedy koupání skončilo.  Protože Li má dodnes kašel.

Marianské Lázně



...nooo a taky jsme byli na Mallorce ... výletovali... všechno dopíši... doplním.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.