čtvrtek 9. září 2010

Prst

Prstíček se mi nepodařilo pořádně vyfotit, ale i tygrovi Andoldovi /Arnoldovi/, se musela zavázat žížlá packa.


Copak to mám na prstíčku? ... sotva jsem si dneska pomyslela, že nemám na tento týden, žádný materiál na blog ... málem si ŽÍÍ uřízla prst :( ...tak snad, ať jsem radši bez blogmateriálu...

Linduška už nemá žádnou rýmu, já taky ne...už jsem skoro bez kašle, vypila jsem všechny zásoby kapek a sirupů na kašel. Jelikož jsem přes týden skoro vůbec nefotila, tak jsem si ráno hodila foťák do tašky, že budu fotit v MC, aby jsme měly nějaký nový fotky ze začátku šk. roku. No, nefotila jsem, v MC byl ještě větší šrumec než minule... vůbec jsem si na foťák nevzpomněla.  A to si ještě Linduška zapíchla třísku ze židličky, do stehýnka.
Odpoledne jsme vyrazily do jarů, chtěla na autíčka... když jsme nakoupili,  chtěla jsem se mrknout do Humanicu na nějaký kozajdy pro ŽÍÍ... stojím ve vchodu, F. kousek ode mně s nákupním vozíkem a ještě kousek dál poklekává Linduška u výlohy, prohlížející si boty za výlohu...vidím, jak po výloze šmejdí prstíčkem... vidím i škvíru .... zahrozím na ní prstem - ty-ty, beze slov a už vidím takovej udivenej, zaraženej pohled... vzkřiknu k F., že se jen mrknu, ať jdou na to autíčko... asi za minutu se vrací vyděšenej F. s ŽÍÍ  v náručí. Vidím, jak jí silně krvácí ruka, má jí celou od krve, není vidět, odkud krvácí...samože mě to secvakne, co se stalo. Okamžitě se mi dělá zle, je mi jasný, že se Linda řízla, v tom přechodu výlohy...ve vteřinách mi letí hlavou, že má asi ušmiklej prst, jak jsme oba s F. neschopný idioti, který nedokážou pořádně pohlídat dvouletý dítě... jsem fakt vynervovaná, Linduška je celá od krve, letím s ní na záchod, přebalovnu... studenou vodou jí chladím prstíček, bojím se toho pohledu, tý reality, co se jí skutečně stalo... ano seřízla si bříško... letěla jsem koupit zásyp, náplat... naštěstí ŽÍÍ  zásyp a náplat uklidnila, přestala plakat i krvácet.
Projela se vztyčeným prstíkem na autě a frčeli jsme domů... celou dobu, pořád brečela, že jí bojí prstík. Samozřejmě, že jí bojí, to je jasný. Doma poplakávala až do spaní, jediný, co jí odpoutalo od bolesti prstíčku, bylo to, že si hrála na doktojku a zasypávala si Septonexem prstík. Takže zítra se nejedeme koupat. Myslím, že by stejně plakala, protože jí bude prst pálit...bolet...


Úterní prochajda ... čo mě fotyš ty kadrnoško ? Nefotyt ty kadrnoško! Uteču ty kadrnoško... Linduška mi pořád říká ty kadrnožko... de si ty kadrnoško? ...vůbec nevím, kde to sebrala, ale cokoliv se týká mě, jsem pořád "Ty Kadrnožka!" Dokokonce se znějícím R.
Dopoledne jsme se zastavily u Marcely, má novýho pejska, Linda nechtěla, zase vyváděla, že Majcela je žlá, že je u ní jek /vlk/, nepudu tam, nigdy! Bojim še...  u Marcely mi seděla způsobně na klíně, bála se kocoura i štěněte... nakonec neodolala a slezla. Všimla si, že pejsek má ocásek :D ... hladila ho a nenápadně Zuzance/pes/ natahovala, kroutila a zase natahovala... nenápadně se skláněna, nenápadně si čuchla :D


5 komentářů:

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. ...dnes při dopolední procházce jsem si vzpomněla, jak se mi v pondělí Linda dusila... a pak že jsem neměla žádnýblogmaterijál... v pondělí při odchodu z Rossmannu, dostala od Šárky bonbón...nedívala jsem pořádně, co to je za bonbón, vždycky dostane malý Haribo nebo Lipo... odcházím, bedlivě sleduji Lindu, je na motorce a vyjíždí ze dveří...tak aby jí nesecvakly nebo aby nesjela s motorkou někam pod auto... najednopu řev... koukám, ptám se Lindušky, co se stalo, děsně brečí neodpovídá...sklání si hlavu na řídítka ...asi se uhodila, myslím si, je mi to divný, protože jsem se na ní dívala, nedá mi to a beru si jí do náručí, jak jí zvednu, začne se jí jakoby zvedat žaludek... je mi to jasný, kouknu na zem, nikde není bonbón... jak brečí má otevřenou pusu a b. nikde a ječí v kuse bez nádechu, ohnu jí, dám jí bouchanců do zádíček...bonbón z ní vypadne...
    ... bonbón byl takovej tvrdej drops, myslím, že Linda už dlouho nebude chtít žádnej b., protože říkala, že uš nebude papat bonbony, rači žvejkačky pájivý, ty kadrnoškoooooooo

    OdpovědětVymazat
  3. ...prej málo materijálu... v neděli večer si ŽÍÍ skřípla - přivřela palec nožičky pod dveře... myslím, že popis, jak vyváděla by byl na celou stránku. Fakt je ten, že skřípla hodně, má hezky modrý a sedřený lůžko :(... nóóóó a fčera na motorce, tedy z motorky udělala 2 kotrmelce, docela slušný... naštěstí na hlavu nespadla ani jednou...

    OdpovědětVymazat
  4. ...zkouška... jsem odhlášená...jen mám od sebe pozvánku na blog.

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.