středa 1. září 2010

ŽÍÍ

Pozdrav z Mallorky od Ly... ŽÍÍ má ráda kočky...

                               VŠECHNO NEJLEPŠÍÍÍÍÍ MILÁ LINDO!

...  a slavíméééé... Linduška k dnešnímu svátečku dostala spousty přáníček SMS. Moooc děkujeme !!!
Ráno jako první byla líbačka v posteli ... Linda se smála a říkala, že má ŽÍÍ šátek a budou dáječki :D. Potom volala Ly. Mezitím mi přišla SMS od Božkina... že nemůže mluvit do telefonu, že TO  musíme řešit osobně... hned jsem měla po náladě, taková SMS značila velkej průser. Bo. přijel, pustila jsem ho nahoru a Bo přišel osobně popřát Lindušce s dárečkama :)...


Zachvíli přilítla ŽÍÍ z pokojíku a říká Mijošek fí /spí/ a Miška taki fí, šou na malorce, u može. A tak si přivolala Mijoška... měla obrovskou radost, že mluví s My... byla z toho tak rozčílená, že zbytek dne jsme si furt povídaly o My. Během dne přišlo několik SMS.
Od bráchy Petříčka: Helou! Vse nejlepsi Lindusce k svatku, at ji to poradne keca...   přáníčko od tety a strejdy Kohoutových /v neděli za nima jedem/, Haničky a Jonáška, Reginy s Adélkou, Dáši s Adámkem, Báry s Kryštofem ... všechny SMS jsem Lindušce přečetla, hlavně jí zajímaly smajlíci.
ŽÍÍ  jsem k svátku koupila parádní batoh, aby si do MC táhla svý věci sama, nějaký sladkosti - vyjímečně!!! když má ten svátek a různý blbostičky. Největší radost měla ze žvejkaček.

Linda slaví před rokem 
Mimochodem letošní počasí 1.9 je spíše listopadový. Celý týden je chladno a sychravo. Nééé, tak krásně jako vlóóni. Zrovna ráno jsem si opět říkala, co budu vlastně psát, abych se neopakovala, aby každý svátek...narozeniny, nepsala  stejně nebo podobně. Ale opět jsem se přesvědčila, že se fááágt furt něco děje.
P.S. zase na mě leze, jako viróza nebo co:(

1.9.2008/2009/2010... nooo a teď už Lindušku nejvíc baví  plivat ...

4 komentáře:

  1. ... tak co Petříčku, co říkáš na pohled? Chlapeček Petříček Novotný...děsná historie, viď? :D:D

    OdpovědětVymazat
  2. ... před chvílí jsem se vrátila z ložnice, uspávala jsem ŽÍÍ... samozřejmě, jak tam ležím, přemýšlím nad vším a hlavou se mi vždycky honí spousta myšlenek...hlavně blbostí...nóó a jak tam ležím, ani nevím proč, vzpomněla jsem si na chlapeček Petříček...do toho se mi mísí,... svátek a jméno Lindy... kdyby se mi narodila holka místo chlapečka, jmenovala by se Adéla, Agáta nebo Aneta...ale myslím, že to měla být Aneta...do toho mě hned napadá, že jaká je to náhoda, dát Adélu, slavíme svátek o den dýl než Lindu a byla vlastně už tenkrát Linda v kalendáři? Byla tam vůůůbec? Zrovna tak, jako se mi najednou vybavuje, jak se mi od dětství líbilo jméno Petr, že se vlastně Petr jmenuje Petr, protože tak jsem pojmenovala první opravdickou panenku s vlasama, nebyla to panenka...byl to kluk a čůral... a protože nééé fšechno asi můžu psát votevřeně, v komentáři se to ztratí... najednou si vzpomínám, jaký měl původní jméno moje nová, tedy "nový" čůrací panenka...vybavuji si svůj červený kočárek z NDR, ten vidím zcela jasně i tu slídu, vím přesně, jak vypadal, ale zbytek znám z vyprávění. Ikdyž si docela vybavuju ty dvě ženský, co se mě ptaly, jak se panenka jmenuje...nejdřív mi pochválily kočárek, byla neděle a byli jsme na rodinný procházce, ještě v Jáchymově...si pamatuju, že to snad bylo cestou, dnes směrem k Aquacentru Agricola... nooo a když jsem dotyčným dámám, lázeňačkám vysvětlila, že to není panenka a dokonce čůrá...se mě zeptaly, jak se teda ten kluk jmenuje... a já: jmenuje se Č°RÁK :D, pravděpodobně jsem na tom neviděla nic sprostýho, když čůrat se může říkat a je to slušný:D... se mi ani neche věřit, že slovo č°rák je už tak starý:D slovo... bych řekla, že před - tak pětatřiceti lety ještě neexistovalo.

    OdpovědětVymazat
  3. ... nóóó a jednou tohle vyprávím kamarádce, samozřejmě, že ústně to jde tak nějak líp...zábava byla v plným proudu a dotyčná zase pro změnu vypráví: když jí máma zdrhla za komačů na Západ, vychovávala jí stará a pobožná babička. Mimo jiné se s ní, tedy s Monikou chodila ukazovat a chlubit do Brigádníku za kamarádkama, jakou má šikovnou, roztomilou a krásnou vnučku. Na konci šk. roku v první třídě za výzo a samý jedničky jí babička vzala do Brigoše, do hraček...aby si vybrala za odměnu pannu...vůůbec si už nepamatuju, jak to v Brigoši - hračkárně vypadalo, prý pultovej prodej... nóó a když obešly s babičkou celej Brigádník a pochlubily se, dorazily do hračkárny a babička náležitě pyšně říká: tak Moničko, vyber si panenku,za to krásný vysvědčení, ukaž si jakou chceš a Monika vypráví, jak zvedla ručičku a ukázala směrem k nějaký panně řekla: chci tamtu s tou velkou p°čou! Babička se prý málem složila a kamarádky babičky taky. A Monika říká, že vůbec neví, proč to řekla, proč to z ní vypadlo, že vůbec neví, co tím myslela...že prostě to neznamenalo nic... noóóm my byly mrtvý smíchy, protože samože, Móny vše přibarvila a myslím, že její příběh je lepší než můj... jelikož babičku s Monikou znal celej Ostrov...

    OdpovědětVymazat
  4. .... musím se smát, jak stejně myslíme s My... já jsem napsala 1.9 komentář, My ho nečetl a napsal svůj 3.9 :D:D:D:D... fakt jsme vůůůbec nebyli domluvaný, fakt néééé...

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.