čtvrtek 12. září 2013

Poprvé ve škole, srpen...

První zářijový týden jsme s Li a Ly odpoledne, vyrazily do Ly školy.  Tedy zcela přesně,  do Ly třídy . Linduška byla zaražená, nesvá. Chvíli se tvářila nepřítomně. Pak z ní napětí spadlo a začala malovat na tabuli.

...nooo a první zářijový týden,  přiletěl Miloš s Lu. Byli na výletech taky nám z těch výletů přivezli dárečky. Medovinku a Li  andělíčka, vonný bylinný polštářek.  Li na ničem jiném ani neusne.... děkujemééé!

...zrovna minule jsem si pročítala blog, většinou se dívám, co jsme dělaly s Li minulý rok a většinou mě zajímá,  jaké bylo pičasí.  Minulý rok 12.srpna byla Li nemocná a dost. Letos taky.
21.8 se vracela Ly z Mallorky a Li v noci začalo bolet v krku, přidaly se opět vysoké teploty a kašel.  Takže jsme vlastně ukončily letní sezónu a úplně skončily s koupákem, opalovaním a plaváním.  Ani poslední teplé srpnové dny jsme se nevydaly za koupáním.  Bála jsem se, aby to Li pořádně neodmarodila. Protože tatínek dostal zánět průdušek a bral ATB, byla jsem v křeči a jako vždy nasraná čekala,  že to od něj Li chytí. Naštěstí nechytila.
Babi nám dovezla také spousty dárečků, to se nikdy nezmění,  přestože babi říkáme,  aby nic nekupovala, šetřila si peníze.  Babi nikdy neposlechne a dovalí tašky dárků. Navíc Lindušku zahrnuje dárky  každodenně. Li si klidně babi zavolá, zaškemrá a babi přilítne s dárkem. ..


LÉTO
...je skoro konec prázdnin.  Neudělala jsem ani ťuk do blogu. A tolik toho uteklo ...a tolik jsme toho prožili.
Byli jsem na Mallorce,  zažili si tropická vedra... zvládli spoustu výletů.  Libuše nám mezi tímto  odlétá na Mallorcu a najdou se zase vrací...

Léto bylo překrásný,  překrásný. Možná až moc velký pařáky .
Chodily jsme s Li stále a neúnavně na koupák. I letos byla voda neskutečně ledová. Ale Li udělala velký pokrok v komunikaci s dětmi.  Začala s nimi zcela spontánně blbnout, sama je začala podbízet ke hře, hlavně k blbostem. Ještě minulý rok byla před dětmi ve střehu, nechtěla s nimi, sama nikam chodit. Komunikovala, ale nevzdalovala se ode mně.  Letos neskutečný obrat.  Což jsem byla, tedy jsem šťastná. Původně jsem si na začátku prázdnin říkala, že budeme jezdit na Michala nebo do Klášterce.  Ale když jsem viděla, jak se začala Li kamarádit a vyhledávat děti a jak se nudila, když neměla děti, tak jsem ihned tyto nápady zavrhla. To bych musela být blázen někam se trmácet a pak Li bude bez dětí a budeme mě otravovat a zlobit.
 Otec trávil léto na chalupě.  Byla jsem přešťastná. Občas jsme se navštívili, občas otec přijel, přespal a já se zase těšila až odjede.  Krásné a ideální léto. Neskutečně jsem si odpočinula. A na chalupu mě nikdo nedostal ani za zlatý prase.  Stejně když jsme se vracely z koupáku, byla Li tak utahaná, že sotva jsem jí osprchovala, během pár minut byla tuhá a spala třeba od 17h až do rána.
Takže plán,  že večer skočím do auta a vyrazíme na chalupu, byl neuskutečnitelný. To spíš jsme vykecávaly s babi na Skype. Takže nám ani nepřišlo,  že je tak dlouho pryč. A když jsme nevykecávaly, tak jsme si posílaly fotky a namlouvaly na Wha.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.