středa 16. března 2011

FEFÍKAJDA


Minule jsem zapomněla napsat, že Linduška je úúplně celá Fefík, ve všem! Její oblíbený slovo, říká stále s chutí a ráda. Když se jí zdá, že doma nebo kdekoliv jinde, panuje zbytečněj klid, řekne do ticha HOVNO! Řehtá se a je šťastná jako blecha, jak umíme krásně reagovat... že se hned něco děje.
Nebo: jdeme na hřiště plný dětí, samože děti ráda diriguje: ...vem ši rukavičky, dej požor, tet lezu já, dovolenííííím, nelez tam špadneš, nekoukej se...adt... už tím na sebe upoutává pozornost - dětí a jejich maminek, babiček... nooo a drahá Linduš si vyleze na skluzavku... rozhlíží se a zaječí prdéééééééééééééééél. Svíjí se v tichém záchvatu smíchu, ale zároveň dělá, že to ona vůbec neřekla a rozhlíží se, kdo by to jako mohl říct! No, prostě stejná jako Pepa... úúplně ho vidím, jak jemu stačí říct, někde na veřejnosti sprostý slovo a má záchvat smíchu...kdo zná, ví! A jak to nesnáším... a malá Linduše, je celá po něm!

8 komentářů:

  1. Ty jo, sestro, vzpoměla sis, že tátovi by bylo 11.3. 80 roků.. to je strašný co...nedovedu si představit, jak by vypadal..

    OdpovědětVymazat
  2. Drahý bratře, jsem přesvědčená, že jsi se jenpřeklepl... tátovi by bylo 16.3...80let a samože mám připravenou malou vzpomínku...akorát to mám tet hegtický ...F. bylo fčéra 55.. taky síííla...bléééé... zachvíli bude žádat vo důchod... třeba...

    OdpovědětVymazat
  3. PARDON... teď se stydím, ale je to opravdu přejklep.. ještě jsem koukal, co jsem 16. dělal...
    Fefíčkovi přeji vše nejlepšííííííííííííííííí!

    OdpovědětVymazat
  4. ..a doufám, že jsem tě Štěpi oslovením sestro nikterak neurazil.... :-)

    OdpovědětVymazat
  5. :D:D:D ...néééééé...vůůůbec neurazil, to nééé, akorát mě to zarazilo a zmátlo... i kvůli tomu datu... jsem si rykalavocojakogou??? Estli je to nějaký nenápadný varování...původně jsem chtěla napsat, že můj táta se narodil 16,že to mám v rodným listě, ale vo tobjě, že je známo, že máš jinýho tátu, protože jsi z děcáku, že se ti to plete:D:D:D ...ale pak jsem si říkala, že by to mohlo vyznít úúúplně blbě a hlavně nééé ftipně, že by jsi se mohl jako nasratiti...a to je úúúplně zbytečný. Joo a dyštak to smažu...nééé všechno je pro tendl blog důležitý... napič, jo? Já přeci vím, že to byl překlep, o tom jsem nezapochybovala ani na vteřinu...tak papapa...jooo a F. vyřídím...děsný???? Cooo??? A jiný moje frstevnyce mají svý už asi dávno nééé, drahý polovice v důůůchodu...bléééééééééééééééé... bych si na todle zjištění musela koupit nějak prášek na nervovou stabilitu. Bych tedy spíš uvažovala vo omlazení druhý polovice a to, nějakou výměnou!:D

    OdpovědětVymazat
  6. :) ne nemaž, to by nemělo autenticitu. Asi tě angažuji na tvoření mých stránek..

    OdpovědětVymazat
  7. jo a s tou starostlivou Linduškou... trošku mi to připomíná :
    Požžžóóór nešlápněte do jovínkáááá!!

    OdpovědětVymazat
  8. ...jooo, to to mi spadl kámen ze srdce... jakože tě to neva...jinak není problém to smazat... protože fááágt není dost věcí důležitých pro tendlééé blog :D ... akorát jsem teda byla zmatená jako prase, ta to, že víš, kdy se narodil táta, bych dala víc než ruku do ohně... a najednou čumím, a že to umím:D:D:D...néééé nic...
    Linduška je učitelka, miluju jí vo to víc, jak si umí fšechno karááásně schovávat...tedy, to co má ráda a nemá potřebu se dělit....ale dirigentka je to první třídy...
    Ad. věnce, docela a dost živě je mám před očima v Jáchymově, ale už si vůbec, ale vůůůbec nepamatuju ty listy bolševníku... prázdno...jinak F. jel právě vrátit navigaci, že mu je k hovnu :D:D:D ...bych to u něj ani nečekala...

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.