čtvrtek 19. dubna 2012

ČTVRTÉ NAROZENINKY


Letos slavíme s jednodenním předstihem. Narozeninky vycházejí na pátek. Tatínek v pátek odjíždí na chalupu, takže k radosti Lindušky se slavilo o den dřív.
Li byla už tři dny z nacházejícího JEJÍHO významného dne "úúúúúplně vynervovaná!" Původně jsem měla v plánu, oslavu připravit sama a Li tím, přichystat překvapení. Ale její nervozita byla neskutečná a já si řekla, proč by si jako nemohla připravit, skoro sama oslavičku? A začaly jsme s přípravou a výzdobou. 
Naštěstí Li po poledni, sice s velkým protestem, ale přeci ...usnula na sedačce. Spinkala skoro hodinku. Pak jsme počkali na babi než přijde a oslava mohla začít. Musím říct, že Linduška celou dobu ječela a pištěla radostí při rozbalování dárků. Chodit do školky, tak jsem přesvědčená, že tam okoukala takové  "wow - americké" chování. Největší radost měla ze svítících botiček a chodící zpívající panenky.




Dort jsme objednali Paříž...byl skvělej. Vynikající. Tatínek málem omdlel, když za něj vysolil "šescet z místa" ... Prohlížely jsme i fotky s Li když měl Petřík narozeniny a zjistila jsem, že měl taky Paříž.
Joooo a ve čtvrtek jsme slavili bez Péti, jelikož jsem mu pozdě řekla, že se koná změna v oslavě a přijel v pátek. Li dostala automatickou pračku... konalo se další WOOOOOOOOOW!

OSLAVA PŘED 19 LETY



GRATULACE OD PETŘÍČKA 20.4.2012


P.S. když se Linduška chlubila Péťovi s novými SVÍTÍCÍMI botičkami, tak jí Péťa říkal, že on je měl taky. Když mu bylo pět a taky si je prý moc přál. To jsem zapomněla. Vůbec nikdy bych si na ně nevzpomněla. Tedy vlastně vůbec si je nepamatuji...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.