sobota 21. září 2013

Agricola

Už asi 14 dní plánuji,  že si pojedeme zaplavat.  Včera od rána pršelo,  tak si říkám jestli pojedeme do Jáchymova nebo do Varů,  do Arény.  Tam jsem ještě nebyla. Mrkla jsem na YouTube,  abych viděla,  jak to tam vypadá.  Nakonec jsme se rozhodly pro Jáchymov.  Překvapilo mě,  že si to Li vůbec nepamatovala. Myslím to krásný okolí Agricoly.
Super jsme si zaplavaly, i když mě Li lehce vysírala celou dobu. Pak už v závěru,  při odchodu mi ujely nervy a lehce jsem jí pleskla po tlamičce, aby už sklapla. Stále má nějaký připomínky.  Stále se jí něco nelíbilo... nejdřív, že se nebude sama svlékat,  nebude si sama skládat věci, neumí si sama svlíct triko...
Protože jí samozřejmě víc zajímaly skříňky a zámečky... NÉÉÉÉ,  aby mákla a sama se svíkla a nafoukla rukávy.  To ještě protestovala, že se neosprchuje, to jsem s ní u sprchy cloumala a rvala jí tam...Li šílela a já ještě víc. A jak jsem jí ve finále pleskla, tak to bylo za to, že nejdřív jde na záchod,  ten jsem jí tedy umyla, protože mi před tím zavelala, abych umyla prkýnko, že jí nestačí obložení papírem. Přitom záchody čistý,  krásný ... ona ho viděla a hned: co to je jako za záchod,  nějakééj divnej? (byl vysoký)... tam nejdu. JÁ: dělej,  já pak s tebou nikam za pár minut nejdu a chytla jsem jí a vysadila na mísu. Li záchvat nasranosti, tak už jednu měla... to hned spustila, že jí to bolelo a že mě hned taky pleskne a kopne... a hodně.  To jsem jí nepleskla přes tlamičku nějak hodně,  jen jsem jí třepla.
Ale jinak super plavání. Doma jsem přemýšlela, proč jsme minulý rok nejezdily vůbec plavat. Pamatovala jsem si, že to bylo kvůli tomu, aby se Li nenastydla, protože otec byl minulý rok furt dost nemocnej, že málem skončil v nemocnici. Že jsem se bála, abych neprostydla Li a ona to od něj nechytla. Ale už jsem si nepamatovala,  proč jsme nejezdily na podzim? Mrkla jsem na blog a hned jsem to věděla. 27.10. začal padat sníh a být hnusně!!! Až do 11.9.jsme se jezdili koupat na Michala,  jak bylo nááádherné počasí,  pak jsme 28 letěli do Turecka na 15 dní... sotva jsme se vrátili, tak začal padat sníh.  Je mi jasný,  že v této době by mi ani koupání v lázních nebavilo.

Agricola
/2010/11/Agricola
Agricola /2010/11
PS. sotva jsme nabraly směr Jáchymov a po cestě před námi vystupovaly  kopce a lesy, (mě takový pohled neskutečně uklidňuje, už od dětství) Li prohlásila,  že když vidí ty lesy, tak jí je úplně blbě. Hned si prý vzpomene na houby.  Houbařka z ní fakt asi nebude.
Jooooo a taky se mě zeptala,  jestli se nedá do Agricoly jet jinou cestou!!! A to jsem několik let litovala a zároveň těšila,  jak  vyrazím na houby. Ta představa,  jak jsem v lese mě vždy,  neskutečně pozitivně naladila. Ale bohužel opak je pravdou.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.