pondělí 3. června 2013

Břicho


....taky jsem nepsala na blog, protože se mi nechtělo. Nejen kvůli videím, která nešla vkládat, ale protože jsme v pondělí měli jet s Li na kliniku do Plzně.
Nakonec jsme nejeli. Dr.mě docela naštvala svým přístupem. Tedy jsem naštvaná s odstupem času. Na pětileté prohlídce jsem se zmínila o bolestech bříška, co má Li. Samozřejmě, že už nejsou intenzivní jako v prosinci. To bych to, tak dlouho nenechala. Dr.mi navrhla ještě udělat další krevní testy. Na lepek apd. Je mi jasný, že bolesti břicha se u Li váží na příjem potravy, tedy mají nejpravděpodobnější příčinu bolesti.
Li se zdála Dr.podvyživená??? S nízkým BMI. 13,2. Nízké BMI jsem měla do doby než jsem otěhotněla a byla jsem s ním, víc než spokojená.
Taaakžee by to mohl být příznak celiakie. Blbost jsem si myslela. A dobře. Žádnou celiakii Li nemá. Nemá průjmy, zácpy, teploty, zvracení...jen jí prostě trápí nadýmaní. Espumisan vždy zabere.
Jooooo jinak Li váží 16,2 a měří 108 cm. No a co? Já jsem taky byla celou školní docházku, třetí nejmenší ze třídy. A ty dvě menší holky než já, měly navíc těžké srdeční vady. Taaakžee?  :-)
Li vyšly testy pozitivní  nějakou autoimunitní záležitost. Takže směr do Plzně na další vyšetření.  Dr.mi zavolala, aby jsme si připravily věci na hospitalizaci. Jó a že s Li nebudu být moc přes noc, abych si sehnala ubytování. Já hned krev v hlavě. I z toho, proč jako hospitalizace? Proč to s námi Dr. blíže neprobrala? A to, že nás možná na víkend pustí! Tak já vytočená, volám Dr. že s tím nesouhlasím, že nevidím důvod proč dělat Li vytření endoskopicky atd. Navíc bez možnosti mé přítomnosti přes noc. Přestože na to mám ze zákona nárok. Úplně mi bylo jasný, když staniční z Plzně naší Dr.upozornila na to, že nebude možnost mého pobytu, z důvodu nedostatku lůžek. Úplně je mi jasný... no jooooo, blbečkové z vesnice, ať si ňák poradí, ty se tu nemusí válet a zabírat místo. Známe.
Dr.jsem zavolala, že ať kliniku zruší, že jsme se dohodly na rozšířených krevních testech, sonu, popř. rentgenu. Ale rozhodně neee, na endoskopii, kolonoskopii a nebo gastroendoskopii. Vše pod narkózou. To tedy neee.

NEJSEM blázen, abych toto vyšetření nechala Li dělat.  Nakonec, stejně se na nic nepřijde a ve finále až jí na podzim opět skolí koliky, tak bude veškeré vyšetření absolvovat znovu.
Na Dr. jsem byla spíš naštvaná, že Li jí  půl roku nezajímá,  bolesti  břicha má v podstatě od narození.  Naštvala mě i tím,  že nebyla schopná mi v zimě poradit nebo napsat nějaký lék proti bolesti. Když jsem jí volala, co mám s  Li dělat, když má opět ty zachvatovité bolesti. A bolestí brečí.  Nenapsala mi nic, ani ten Buscopan,  co je na předpis. Pak mě štvalo,  ze jsem nešla zpátky do nemocnice,  aby mi poradili, co jako mám dělat? ??
Samozřejmě,  že jsem chtěla brnknout svojí doktorce,  ať mi to napíše,  ale nechci zase obcházet dětskou Dr.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.