sobota 18. ledna 2014

VÁÁÁNOCE ... a Silvestr

Doplním... ale byly úúúžasnýýý!  Krásně jsme si je prožili.  Akorát nestíhám,  ale fotky jsou už dávno na Rajčeti.♡♡♡


Jinak letos jsme  s Li začaly cukroví péct s předstihem. Už začátkem listopadu a všechno jsme taky řádně zavčas sežrali.  A Libuše nás následovala a sežrali jsme jí to taky.



Zdobení a balení dárečků 
Kromě včasného pečení cukroví,  tedy našich milovaných vanilkovych rohlíčků, přišel i předčasně Ježíšek.  Pro maminkuuu. V pátek jsme se s Li vrátily domů,  tatínek ještě jezdil na chalupu... a koukáme,  v obýváku překvápko.

Žehlící stanice, prkno 

Vlastně ani nevím,  proč jsem protáhla držku a myslela si, jak úúúžasně si požehlím s novou žehlící stanicí, na novém mega velkém prkně, se kterým se asi pěkně nadřu.
Říkala jsem si, zvláštní ... když jsem chtěla sušičku,  všude hlucho a spousta námitek, koupila jsem si jí tedy sama. Žehliček jsem si za svůj život koupila asi deset a vždy jsem tajně věřila v jejich samožehlící efekt
Každý, kdo mě zná, ví ...že nenávidím ve svém životě  dvě věci,  spíš činnosti.
1. žehlit (jak já umím  luxusně věšet a skládat prádlo = prádlo není  nutné žehlit)
2. koulet játrový knedlíčky
 Noooo, i když to tak vezmu, tak s přibývajícím věkem,  toho začínám nenávidět čím dál, víc.
Moje kamarádka se smíchem pravila...  poté,  co jsem se jí svěřila se svými pocity z dárku ... hele, my jsme děsný krávy, čím víc toho dostáváme,  tím víc jsme nevděčný a ještě nasraný. :-D Dost jsme se nasmály!!!
Myslím,  že co se týče žehlení,  jedinou radost mi v tomto směru, může udělat někdo,  kdo mi vyžehlí, uklidí vyžehlené prádlo do skříně a ještě se s ním nepotkám.
Nooo a chlapeček pravil, že si to táta asi koupil pro sebe,  aby se mu dobře žehlilo.
P.S. Doufám,  že z tohoto závěru je zřejmá má láska k žehlení a jak se na ní aktivně podílím.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.