pátek 17. ledna 2014

PROSINEC, první gymnastické představení, Mikuláš, Štědrý den a konec roku

Hoodně to tu zanedbávám, tak ten prosinec zkusím v kostce sepsat.
Hlavně začnu tím,  že je spíše jarní počasí.  Celý prosinec bylo teplo, občas padnul teplotní rekord. Naposledy první lednový víkend,  kdy tu bylo asi 10º. Předpověď i nadále hlásí teplo.
Počasí

A vlastně, o kom bych měla nejvíce psát,  nepíšu. O Lindušce.  Naše holčička je nejúžasnější, nejmilejší,  láskyplná, něžná, jemňoučká,  roztomilá. Neskutečná. Je to neuvěřitelně jemňoučká holčička. Šikovná,  stále potřebuje být v akci.  Pracovat,  tvořit.  Nádherně mluví, samozřejmě používá Ř. Čistě.
Navíc je velmi chytrá.  Je pravda,  že kolikrát večer bývám unavená a vycucaná. Ona je zase na druhou stranu taková všetečka a naschvalníček. Ale ona to okamžitě pozná: Štěpinko, miláčkuuuuu chceš namasírovat? Taková zaklínací věta,  při které se vždycky zarazím a uvědomím si to NÁDHERNÉ ŠTĚSTÍ,  CO MĚ POTKALO. JAK BYCH SI VŠEHO MĚLA VÁŽIT. (A opravdu mě Li krásně namasírovat.)
ANO, moje úžasná sladká holčička mě STÁLE A NAPROSTO BĚŽNĚ oslovuje miláčku,  Štěpinkoooo... Štěpi, Štěpánko.
Nemohu napsat jednou větou,  že mě to dojímá,  že se mi z toho vždycky rozklepou kolena, že tuhle malou, sladkou princeznu mám za odměnu,  ale že si to ani nezasloužím. Tisíckrát a jednou si připomenu,  že už na ní nikdy nezvýším hlas. Ona je tak neskutečně hodná. Nenacházím slova, abych Li obrazně popsala.
Jsem šťastná,  že si Li můžu užívat dosytosti a bez jakýchkoliv omezení.


První představení
4.12. měla Li své první  gymnastické vystoupení. Obětavě přišla i babi,  i když toho všeho musela mít přes den plný zuby. Obětavě vydržela celé dlouhé představení,  bála jsem se, aby se jí z toho neudělalo zle. Dvě hodiny stát v tělocvičně,  když měla za sebou celý vyučovací den. Linduška byla šťastná,  že tam byla babi, stejně si nikoho jiného nepřála, než babi. Jinak nechtěla,  aby někdo jinej chodil.  Sestava se jí mooooc povedla a dokonce p.uč. Lada, jí moooc pochválila. Říkala,  že je Li dobrá, že by bylo dobře kdyby u toho vydržela, že má dobře našlápnuto... na dráhu gymnastky.
Má perfektní držení těla, je ohebná, mrštná a do gymnastiky neskutečně zažraná.





Čert a Mikuláš
Koupila jsem lístky na Mikuláše,  aby si Li užila. Ve smyslu,  že nechodí do školky,  tak aby nebyla ochuzena o besídku.
Jinak besídka byla hrůza a děs.  Li se bála,  čerti šílenci,  co mlátili řetězy, řvali a vůůbec strašná šílenost. Bylo mi Li líto, naštěstí tento zážitek Li nijak nepoznamenal. V noci spinkala klidně a žádný běsy.
Dostala balíček a doma na okně na ní čekal další.

Taky jsme byly s babi, tedy s její třídou prvňáčků na Vánočním tvoření v Zámečku. Dětičky dělaly vánoční přáníčko.
Pak jsme byly s babi a její třídou v Knihovně.  Vánoční čtení  s čajíčkem a sušenkou.



První brusle
Samozřejmě,  že Li brečela. Bála se, přesvědčovala nás,  že brusle jsou nebezpečné. Nakonec jsem došla pro branku a Li se přestala bát,  i když stále byla v křeči.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.