úterý 21. ledna 2014

...a dodržuj předpisy...

Li konečně ráda jezdí v autě.  Sice se jí při delším cestování dělá pořád stejně blbě, ale už z ní není dááávno příšerná cestovatelka, jak jsem často psávala.
Vzadu u sebe má zvukový volant,  takže ho spouští při odbočování, startování a nohou virtuálně brzdí a přidává plyn.
Často si povídáme o dopravních předpisech,  značkách a vůbec o celém dopravním provozu. Ale hlavně,  jak a proč je velmi důležité dodržovat dopravní předpisy.
Samozřejmě,  že jsem si už tisíckrát řekla,  že budu HLAVNĚ dodržovat rychlost a nééé jezdit jako hovado. Jenže takový předsevzetí mi vydrží chvilku, do tý doby než si uvědomím,  jak lehce bych mohla přijít o papíry a vzpomínka na pár známých,  co se jim toto, tedy nedodržení rychlosti stalo osudným a byli raz dva bez papírů a s pokutou jako prase.
Včera jsem si  nahlas oddychla, když jsem minula ,, měřiče,, ...už budu fakt jezdit pomalu,  jet o minutu dřív,  tak chytli mě :-D. A dneska taky. Přeříkávám nahlas: tedy fakt jsem zase měla štěstí,  že mě nezměřili!
A zezadu se ozvalo naštvaným hlasem : TAK UŽ KONEČNĚ DODRŽUJ PŘEDPISY,  TY ČURINOOOOOOO!

Málem jsem odpadla, slovo čurino ... tak to fakt nepoužívám!



Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.