pondělí 8. června 2015

Lívance

...včera večer jsem dostala šílenouchuť na lívance. S borůvkami nebo jahodami a pravou šlehačkou. Vydržela jsem a večer nic nesežrala. A pak jsem z toho měla asi divoký sny. Jsem se všemi hádala... jako z rodiny a byla nasraná.

Li zůstala  dneska doma, jejich třída jela na Ekofarmu Kozodoj. Nemám co dodat. Nevím, ale tyhle akce se mi příčí, stejně jako poznámka v notýsku... s sebou buřt na opékání... nevím, proč by se měla rvát Li buřtem a hlavně nevím, proč by musela vysvětlovat celý třídě, proč ho nejí a má sebou něco jinýho?
Tak jsme jely do Mekáče na mega zdravý jídlo. No a co? Aspoň se z toho nepobleje.

Taky dostala nový plavecky brýle s tmavými skly a nové Adidas plavky. Holčička nám pěkně přibrala, vel. 7-8 let jí je skoro malá a být na tom jako byla, když nejedla, tak bych jí musela koupit 5-6 let.


A večer jsme si udělaly Americké lívance. Od té doby, co jsem je vyzkoušela už jiné nedělám. Jsou LUXUSNÍ! A navíc super rychlovka.





  • 1 vejce
  • 3/4 hrnku mléka 
  • hrnek hladké mouky
  • 2 lžíce cukru a vanilkový cukr
  • 1 lžíci octa
  • 1 malou lžičku prášku do pečiva
  • 1/2 lžičky jedlé sody (když nemám dám jen 1 lžč. a něco kypř.prášku)
  • 1/4 lžičky soli
  • jedna vrchovatá lžíce másla ...rozpuštěného, samozřejmě

  • Smíchám mléko, sůl a ocet. Nechám stát 5-10min.
  • Smíchám suché části a pak přidám všechny mokré části, již promíchané dohromady.
  • Smažím na lehce! vymazané pánvi. Když se mi začnou dělat na těstě bublinky, obrátím l.



Nechápu, proč se mi to zase takhle debilně zobrazuje. Jsem chtěla jen lépe vyznačit recept a hned z toho mám paskvil. Tak ještěže umím výborný lívance. No, co?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.