středa 23. prosince 2009

BRAMBOROVÝ SALÁT

TAK PŘIJDE UŽ TEN JEŽÍŠEK, NEBO NE???



Lindušku přestalo bavit čekání na Ježíška a dárky... a rozhodla se, že začneme pracovat. Se mi fáááákt vůůůbec nechtělo něco dělat... ráno jsem se vzbudila, mám rýmu jako prase /Linda v neděli - opět teplota 39°; naštěstí to vypadá, že marodit se nebude/, rychle jsem si nastříkala Bioparox, dala si Modafen, docela dobrej dryjáák... a pustila si net...a chtěla rozjímat...nic nedělat, jen sedět a čumět...jenže zachvíli se ozvalo ťukání vajíček a pokliček... a já radši nastoupila něco dělat...



...hezky oloupeme zeleninku, brambory a vajíčka... celer mi, ale vůůbec nechuná, tfůůůj...


...pořádně brambor propícháme, rozmatláme a rozžmouláme...řízy, řízy...




...salát zamícháme,míchy-míchy a ještě trošičku uděláme píchy-píchy...



...míchat se musí ovfšééém velmi důůkladně, jako by nestačilo, že máme rozvařený brambory...



...ochutnáme, aby hezky do druhýho dne zkysl... hmmmmmmm, ňááááám...



... A JE HOTOVÓÓÓÓÓ... A NIKOMU NIC, NEDÁÁÁME... NÉÉÉEEE


Tak to byla dnešní Linduščina premiéra, tvoření bramborováho salátu.
Včerejší zdobení vánočního stromku jsem nezaznamenala, jelikož otec Li. mi lezl tááák šíleně na nervy, že nevím, jak letos přežiju Vánoce...joo a nesnáším čokoládový kolekce na stromku! Ofšéém u nás samozřejmě visí...a proč???

Dost mě to mrzí, že jsem nefotila první zdobení s Linduškou, jak nadšeně lítala, házela koulema na zem, myslela si, že jsou to balónky, to, co jsem nazdobila, stačila hned sundavat. A to, co nesundala, spadlo. Jak nenápadně chytala stromek ... ozdoby lítaly na zem .. Linda měla záchvaty smíchu... Nefotila jsem, protože jsem byla otrávená z F., to byla zase AKCE!!! PŘIVEZ SEM TI!!! STROMEK...takže pro mně začalo ...PODRŽ, PŘINES, KDE TO JE, NEVÍM TO, VE SKLEPĚ SEM ŽÁDNÝ OZDOBY NENAŠEL, CO TI JE, CO SI ZAS VOTRÁVENÁ, TOBĚ SE ČLOVĚK NEZAVDĚČÍ... BLA-BLA-BLA ... jsem byla táák nastartovaná, že se to nedá popsat...my dva prostě spolu nemůže nic dělat, protože pan PAŠA, potřebuje vždycky nějakýho poslušnýho, neodmlouvavýho poskoka, a toho už fakt z lásky, nedělám.

Takže ŠŤASTNÝ A VESELÝ!:/:/

Ještě, že je aspoň trochu nasněženo /předevčírem kalamita, dneska obleva...klasika/, že nemám úúplně náladu na H...nic... jóóó ... najednou jsem si vzpomněla, jak včera večer Linduška, ze spaní mávala, říkala pá-pá, mama, a rozdávala ve spaní hlasitý pusinky ...a mám hned super náladu, že mám takový štěstí, berušku, breberu, kočičku, jak chce oslovovat Linduška.



...dáme trochu ochutnat nerozlučnému kamarádovi, miláčkovi tygrovi...